söndag, april 19, 2009

Fix färdigt?

Riddarlaget inbjöd till fixarhelg, föreningens saker skulle sorteras och eventuellt lagas inför säsongen. Någon lagning blev det inte, det bars saker, sorterades saker och kastades saker (paviljonger med svartmögel är ingen höjdare). Något lagande hann vi inte med alls, däremot haffades jag in och fick i uppgift att ta fram inventeringslistor, instruktioner till reséväpnarna och skrapa ihop åsikter samt idéer från riddare och väpnare. Så nu sitter jag här, bollar ideér med Riddaren och försöker förtvivlat komma på vad vi gör under ett spel och vad som finns (och bör finnas) i de där lådorna jag ska inventera. Vilket är attans så svårt, jag känner mig lite lätt förvirrad och inte alls redo för spelen eller genrepet som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar