söndag, november 08, 2009

Reklamjippo i Nyköping

Dagarna har gått fort de senaste veckorna, för fort om man frågar mig (jag hinner inte med allt som jag borde och vill göra).
Lördagen spenderades i ett nyöppnat köpcentrum i Nyköping, de anordnade ett reklamjippo för det (nästan) färdiga centret ville ha ett riddartema, och självklart då anspela på Arn. Sagt och gjort, vi samlade ihop några stycken från både tempelriddargruppen och tornergruppen. Slog upp ett gäng "prova på" aktiviteter för små (och stora) barn och fick samtidigt reklam för vilka vi är och vad vi kan göra. Själv stod jag och förevisade vapen och rustningsdelar (eller snarare vaktade de, det är inga leksaker oavsett vad de små barnen tror). I efterhand var det kanske inte den smartaste placeringen, med tanke på tillståndet borde jag nog inte lyfta brynjeskjortor, hjälmar och rondellansar från golvet upprepade gånger. Jag var både öm och hade små smärtor igår kväll vilket resluterade i att Riddaren nu satt upp ett totalstopp på lyftandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar