torsdag, oktober 08, 2009

Garn och choklad

Mycket fundersam var jag när jag hämtade ut ett paket idag, men vilken glad överraskning det blev. Jag hade totalt glömt bort stickameras garn och chokladbyte (trots att jag själv skickade iväg mitt paket för inte så länge sedan).
Paketet förgyllde verkligen min dag. Två fina nystan Tynn alpakka från Du store alpakka, ett rött nystan från Filati och en liten boll rött angora garn från Katten (som snabbt stoppades undan då leoparden fick upp ögonen för bollen). Choklad från Anthon Berg och Lindts nya mousse choklad, den förra är en av mina favoritsmaker och den senare har jag länge velat prova. Två kartor med vackra äldre knappar, det syns lite dåligt på bilden med det är små huvuden på de ovala knapparna och ett fint kort med inspirerande ärmlinningar.


Tack så jättemycket Tant Kofta, det var ett underbart paket!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för det jättefina Garn och Chokladpaketet. Ljusen brinner fint nu, här blir mörkt redan vi 17.30-tiden. Chokladen är uppäten...

    Tack !

    SvaraRadera